Hejsan alla söta

Idag var jag och ida i stan och shoppade lite, sen drog vi vidare till aspudden en snabbis och fixade lite små ärenden med Timmy. Sen åkte vi till Skärholmen för att köpa hårfärg till Ida, nu är hon kattigaste  bruna katten i Hägersten haha. Hon slår ju tyvärr inte oss blondiner(jag, dindi) ;)

Anna landar ikväll kl. 23.30, väntar på ett sms från henne, sen ska jag nog hoppa isäng, det blir senare och senare dessa sommarlovs kvällar.

Ps, ida och jag har lite planer på G nu, höhö, kan bli lite upptagen.. Kanske skriver om det i bloggen får se.
Jag på annas land, ser i princip lika dan ut just nu. Samma tröja och bulle på knoppen.
PussC!


Kommentarer
Postat av: ida

klart jag är katt bree ;) Haha våra planer.. Hmm vad kan det vara? ;) haha

2009-07-07 @ 23:41:24
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0