23:18-23:44

Hejsan svejsan :D

Igår var verkligen en väldigt lyckat avsluting på nian! Det var jätte kul. Först kom alla till skolan vid 7:30, då gick man runt och mingla lite. Sen efter ett tag satte vi oss vid våra bord. Maten vi fick jag var jätte god. Det blev kyckling, med något i. Och potatis klyfter med morötter, tsatziki och någon röd gegga också. Allt var jätte gott. Efterrätten därimot var inte lika god. Det blev lakritspannakotta med hallon sås. Hallon såsen var därimot väldigt god. Under middagen var det lite uppvisnigar & tal. Det var jätte trevligt. Efter middagen drog alla nior på efter fest i aoulan, där parta vi loss som fan! Några tog en vatten flaska å spruta över alla, så man blev ju lite blöt. Mina fötter gjorde väldig ont efter kvällen, de var helt uppsvulna typ. Men de var fina, många gav mig komplimanger över att jag hade fina skor. Men om man vill vara fin får man lida pin. Kan lägga in en bild på skorna senare.

Idag var sista dagen tillsamans med hela klassen. Lisa sa det tidigare. Jag kommer sakna alla så grymt mycket! Jag älskar våran klass. Imorgon är sista dagen i skolan någonsin. Asso shit! Jag vågar inte börja gymnasiet, tänk om jag blir helt mobbad eller något sånt. Fast Tanja i min klass ska typ också börja på samma gymnasium som jag så de är skönt i alla fall att veta att man kommer känna nån lite. Men ialla fall, tur att jag fick en vattenfast maskara, så då kan jag gråta hur mycket jag vill imorgon och fortfarande se snygg ut! :D haha nää skojja bhaa, nej men jag har faktist en vattenfast maskara, men skit samma.

Nu ska jag sova, Godnatt allihopa, sovgott <3<3 // Dindi

                                                
                                                


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0