8/6, myskväll.

Nu sitter jag(Caroline) eller Lisa ;) här. Anna sitter och kollar på fucking åmål, ska starx göra henne sällskap. Hos ska sova här, Vi har sov morgon imorgon, börjar 10.40 as skönt! Vi har drukigt tonvis med cola så det blir nog lite svårt att somna ikväll haha, men det är inte så mkt att vara pigg till för den delen heller. Vi slutar ju trots allt slutar vi ju på torsdag. Jag kommer grina som en liten bebis, vill verkligen inte skiljas från min klass!!!!! Kommer bli så sjukt sorgligt att splittras. Men imorgon är det bal *längtar* Då kommer det bilder kan jag lova haha.

Vi var i Kista galleria idag och shoppade lite och fixade lite saker, köpte en tröja från H&M typ nån aids kampanj eller nått, i just loooove it
!
Sexiga vi är? hahah, nu ska jag göra Anna sällskap.
Pussssar, D&C <333

Kommentarer
Postat av: Jennica Björk

älskar det där linnet! :D

2009-06-08 @ 23:29:44
URL: http://jennicabjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0