Dindi's :)<3

Heeej Bloggen!

Det här är mitt första inlägg hära. Jag hoppas verkligen att våran blogg kommer lyckas så gott det går. Jag hade en blogg tidigare, men den gick helt åt helvete med kan jag säga. Man fattar inget vad jag skrev. Jag kan skriva lite konstigt ibland,
men jag vill bara att ni ska veta att jag har dyslexi så att skriva är inte min starkaste sida.


Idag började med i alla fall att jag Lisa och Ida åkte in till stan för att köpa lösnaglar till balen som är på tisdag.Vi köpte de på HM för 79:-. Jag hade mitt present kort som jag fick i födelsedags present så jag handlade med den. Efter det så drog vi och solade i Fruängen. Solade i 30 min, fick lite färg i alla fall, men jag har jätte svårt för att bli riktigt brun. Det är lite synd. Efter solningen så åkte vi och chillade typ. Ida skulle äta middag så hon gick hem, jag och lisa kokade nudlar sen låg vi i min säng och höll på med datorn. Sen drog vi till Mariatorget i alla fall med Ida och Willam, Ida skulle fixa en grej. Sen vid ungefär 8:00 gick jag hem för att käka och därefter träffa jag sannah. Vi gick på en liten promenad. Det var mysigt.


Allt är väll bra, bara att jag irriterar mig på en viss person lite grann..


Pusssaaar & Kramaaar <3                                             Lite Bilder :)


Kommentarer
Postat av: chapi

LOL bra start anna :) vad e erat mol????????

2009-06-09 @ 09:41:38
URL: http://mrchapi.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0