Glad Midsommar :D

Shuuuuuuuuuuuu!

Hinner nog inte säga gladmidsommar imorgon , så jag säger det idag X).

Har nyss duschat, ska fixa mig snart. Å nu kom jag nyss på att jag måste kolla på hur mycket pengar jag har på kortet..
Jahapp :D jag har råd att gå på bio! Whey!! Ska på bio med Ida, Emelie och Emelies kompis Fanja, om det blir som planerat. Vi skulle typ se, " Baksmällan", "Baksmellen" ää jag kommer inte ihåg vad den hette. Menmen.. :)

Idag på jobbet så drack jag 3 koppar kaffe för att hålla mig i liv... MM :) Inte intresant men i alla fall. Asso jag fattar inte. 2 dagar på raken har det hänt samma sak. Jag stänger av vecklaklockan när det ringer å så försåver jag mig. Jag kommer inte ens ihåg att jag gör det. Idag har vart ganska chill på jobbet i alla fall. Igår var endå tråkigaste gången. Fast min shef sa till mig för att jag hade fötterna på stolen bredvid. Hon bha " ta ner fötterna! du smuttsar ner! Får du göra så där  hemma verkligen!?" Kärring asso.. Men pinsamaste gången var endå på bussen, när jag hade fötterna på sättet. Buss shaffören stoppa hela bussen och själde ut mig å allt blev tyst. Heheh, ska nog sluta med att ha fötterna uppe, men det är skönt att sitta så (A) hehe :).

Nu måste jag fixa mig asso :)

ciaooo <3 // D!ND!



Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA gumman då, förlåt asså... men det märks verkligen att du har dyselexi! :D <3 men jag älskar dig ändå hahahaha! :) <3

2009-06-18 @ 18:59:36
Postat av: sandra och sofia

ja glad midsommar :)

2009-06-18 @ 23:20:18
URL: http://www.metrobloggen.se/ohmydays

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0