hemma igen!

Hejsan, allt bra? =)
Kom hem för ett tag sen, hade det jättebra, ganska fint väder fakiskt. Jätte härligt, har ju såklart saknat Anna hihi. Har fått sjukt mkt myggbett, jag DÖÖÖR! Det kilar som satan, så skönt att det inte finns mygg i Stockhol haha. Släkten och mina barndomsvänner Lina och Jenny var hos oss på landet. Vill tillbaka! men det gåt ju inte ;) har hela sommarn framför mig bla Grekland lite senare. 

Men först ska jag jobba.. Verkligen inte kul när det fina vädret ska komma. Men jag jobbar nog bara 1 vecka, eftersom det är på pappas jobb för jag komma och gå lite som jag vill hehe. Tur att syrran ska jobba, så slipper jag ha tråkigt ensam. Börjar kl8 och det ligger i Kista när bör vi åka då? Halv 7 typ, dom bygger ju typ om mellan kungsträdgården-rådmansgatan? nått sånt va det. Men vi får pengar sen iaf!!



Pussar C!

Kommentarer
Postat av: ida

gud vilken söt bild gumman!

2009-06-30 @ 10:32:30
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0