Hush Hush..

Heeej :D

Hahaha gud vad jag och Lisa garvar till Pussy cat dolls låt " Hush Hush" hahah pallar inte förklara och ni skulle endå tycka det är tråkigt, men i alla fall XD.

Har nyss duschat, vet inte riktigt vad jag ska hitta på ikväll. Ida frågade om jag ville följa med henne och Emelie till Emelies kompisar någon stans, haha. Men jag ska ju upp tidigt imorgon, så jag får inte komma hem försent. 23:00 något sånt borde de bli. Jag gick typ liksom och la mig vid ungfär 12 igår. Jag somna typ på jobbet i början. Sen när jag fick kaffe så vakna jag till. Idag var det ganska segt. Jallafall på slutet.. :/ Aja, im gonna get paaaaaaaaaaaaaaaaaara :) hihi.

Puss&Kram skummbanan! <3 // D


Kommentarer
Postat av: ida

... det där någonstans kallas faktiskt jordbro! :)

2009-06-17 @ 19:08:31
URL: http://iiidaaas.blogg.se/
Postat av: The King Chapi

Fin bild ni har som profilbild hahahh a:P killarna kommer kolla hahaha

2009-06-17 @ 23:00:25
URL: http://mrchapi.blogspot..com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0