Irriterad!

Tjabba Tjena Hallå! :)

Jag tror jag har sovit för lite i natt.. 5 timmar sömn räcker inte för mig känner jag. Om det inte vore för de två koppar kaffe jag drack tidigare idag, så skulle jag förmodligen vart död nu. Ska nog sova snart. Japp. Det här blev ju ett roligt inlägg.


Har lite tråkigt.. hehe, Ida dummhuvet fråga de här frågerna när mamma stog bredvid mig.. lillen XD

1. Är du singel nu? Japp
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? Måste ju inte va i flera år, men mer än typ 1 vecka i alla fall.
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? Nja.. Har ingen att sattsa på
4. När hade du sex senast? Natten till fredag
5. Har du kört oskyddat nån gång? hmm
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nopp
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? ja lite
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? Venne
10. Haft sex på fyllan? ...
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? mm
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? Nej
14. Somnat gråtande pga kärleken? tror de
15. Varit otrogen? nej för fan
16. Ångrade du dig? har inget att ångra
17. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst?
18. Har du någonsinn varit kär? Ja
19. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? Vet inte
21. Har du nån bästa vän? flera stycken
22. Är du ofta med dina vänner? Jaaa
23. Vad brukar ni hitta på? Skojjiga saker
24. Bästa minnet med nån vän? Finns många :)
25. Säg namnen på några riktigt bra vänner? Mina närmsta
26. Kan du vara dig själv med dina kompisar? Jaa :P
27. Har du hatat din bästa vän? Jag har vart sur
28. Litar du på din bästa vän? offtast
29. Har någon av dina närmaste vänner någonsin svikit dig? Ja
30. Har någon av dina närmaste vänner fått dig att gråta? Japp
31. Vart bor din bästa vän? -
32. Snackar du och dina vänner mycket skit om andra? Inte så mkt
33. Har du ljugit för någon kompis någongång? Japp
34. Har någon kompis ljugit för dig någongång? förmodligen
35. Ljuger du för dina vänner ofta? Nej
36. Vilken kompis var du senast med? Ida
37. Har du många kompisar i din klass? Jaa
38. Vilka/Vem är du mest med i din klass på skolan? Alla typ
39. Två stycken vänner som du känt sen du var liten? Sannah&Embla


SISTA SOM
40. Du fick en puss av? Gud kommer inte ihåg, HAHA!
41. Sov med dig i samma säng? Ida
42. Du delade ett riktigt skratt med? Kommer inte ihåg, :P
43. Du gick på bio med? Vi var ngr stycken
44. Du höll i handen? P
45. Du gick på stan med? Ida
46. Delade en pizza med dig? Delar inte med mig, mohahah :)
47. Du ringde? Mamma
48. Skickade ett sms till dig? Ida
49. Du kramade? Vet inte :S
50. Gjorde dig lite besviken? ...
51. Gjorde dig mycket besviken? -
52. Du skrev med på msn? Hedvig
53. Du snackade skit om? ...
54. Du åkte bil med? Hampus Royne Ramon Felix Matte & Ida
55. Gav dig en komplimang? ?
56. Du kollade på film med? Ida Putte & Royne
57. Du åt med på resturang? Lisa, Frida, Hanna & Lori
58. Betalade något åt dig? Igår, Ida.
59. Grät inför dig? Ida

BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ! Aja godnatt :) // D!ND! <3


Kommentarer
Postat av: ida

gulligt inlägg sweetie :)

2009-06-15 @ 22:05:11
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0