Lisa, jag älskar dig <3

Hoppas allt är bra mellan oss nu, jag blir jätte deprimerad när det inte är det. Du vet inte vad jag gjorde idag, innan vi sågs och om jag ska skulle säga så skulle ni alla typ tro att jag har något fel i hjärnan, haha. Men jag gör typ alltid samma sak när jag blir ledsen, men det känns typ bättre. Skumt, hmm.. (JAG SKÄR MIG INTE!, tro inte det bara!)

Asso seriöst! Nu har det fan regnat i typ 1 hel vecka! Börjar bli lite uttjatat. Min färg börjar gå bort också känns det som. Idag var jag inne i stan och köpte en jätte mysig tjocktröja på HM från herravdelingen för 200:- . Den är vit, har redan hamnat foundation fläckar på den. Fast det är nere vid fickorna, fattar inte hur det hamna där. Det är som med min kläning på balen , jag hade typ spillt mat på ryggen, ingen aning hur det hände, men en fettfläck satt där resten av kvällen i alla fall.

Imorgon börjar jag jobba.. blää asso! Sommarlov! Och jag ska jobba. Fast jag kännar bra och så ska jag bara jobba 9 dagar så det är endå skönt. Ska jag jobba med min barndoms kompis Embla, hennes pappa fixade jobbet åt oss. Jag börjar 7:30 varje dag och slutar 16:00. Fan längre än en skol dag! Shit! men värt pengarna i alla fall. Min väcka klocka är nu på 5:45, men jag ska snooza typ en halv timme. Asso jag älskar att bara ligga och dra mig. Jag kan alvarligt talat ligga och bara typ stirra upp i taket i 1 timme typ. Men det är typ det skönaste som finns! Hahah appro på sova skönt! hahah förlåt lisa! men asso madrassen jag sov på dig, var inte skön alls! Man kan säga typ att jag låg på golvet mer än halva natten. TIPS! Köp inte luftmadrasser att sova på! haha :)

Nu måste jag sova! Shit kommer inte palla gå upp imorgon! :( Aja har laddat några nya låtar till min I-pod så jag har lite att lyssna på, påvägen till jobbet.

Godnatt alla små muppar! :D<3<3

 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hello! Spana in vår webbshop, skonamig.se



Massa snygga pumps till SUUPER bra priser!

2009-06-15 @ 11:24:24
URL: http://walkfashion.blogg.se/
Postat av: anna

ehm anna vad fan , vad gör du när du är ledsen ??+

2009-06-19 @ 14:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0