Moppe Kväll :)

Godkväll söötizzaaar , haha :o)

Måste börja med att säga att: JAG SKA TILL ITALIEN! :D:D Wheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeey! Jag åker den 2 July! Fett kul det kommer bli. Jag ska åka med Melina och Annas mammas kompis. Kommer inte ihåg vad hon hette. Fett kul i alla fall :D.

Aja ikväll har vart jätte mysigt. Jag och Sannah har åkt runt på hennes moppe lite överallt. Först åkte vi till Klubbensborg och satte oss vid vattnet och åt chips. Det var myss. Sen åkte vi typ runt i en timme, till rävudden och massa andra ställen. Sen åkte vi till vår gammla kära skola, och då fick vi ryck och drog till MacDonalds. Haha inte precis någon hälso kväll, men vafan, lev livet! Jag tog i alla fall en cheeseburgare och en liten cola. Sannah tog mellan pommes och cheeseburgare. Efter det drog vi hem. Det var svin kalt då, jag höll på att dö när vi åkte. Hade bara en tjocktröja på mig, och jag fryser lätt. Inte så smarta drag. Men det var riktigt mysigt i alla fall. :)

Jag var ju på Grönan i fredags. Det var kul, men jag var inte riktigt peppad. Det var skönt, det var knappt nå folk där så man slapp stå i kö i 100 år. Jag och Anna prövade på att åka Insane för första gången, och jag måste verkligen säga att namnet passar väldigt bra till åkturen, den är verkligen INSANE. När vi stog och vänta på den första gången vi skulle åka, så hade den fastnat så vi fick stå och vänta ett tag, men det som höll en underhållen då var att stå och titta när bergochdal-banan också hade fastnatt. Alla fick gå ner på sidan för den, sen var den avstängd resten av kvällen. Asso stakarn om det hade varit någon höjdrädd där, den var fan på toppen när den fastna :S. Aja sen kom insane igång igen, första gången jag åkte den så var den fett rolig. Andra gången blev så mycket värre, fy fan vad jag mådde illa efter den! Typ hela kvällen. Asso värre än extreme var den. Sen fick jag ont i huvudet också, och så var jag skit trött för jag knappt hade sovit något på hela veckan, för jag har jobbat ju.

Den här veckan som kommer nu är sissta veckan av mitt jobb. Fett skönt asso. Sen börjar mitt riktiga lov! :D Men asso jag måste sova nu om jag ska orka. Klockan är 23:01. Ska upp snart. Men jag sov så länge idag, till typ 14:00. Hoppas jag ändå kan somna.

Ajuste, haha!! Igår, aja först gick jag på bio med min lilla syster Elin. Hon ville jätte gärna se "17 again" med mig, så vi gick och såg den. Den var faktist väldigt bra. Och jag måste bara säga att Zac Efron är såå JÄVLA snygg! Aja efter bion så drog jag till Jordbro för att träffa Ida & Fenja och Fenjas kompisar typ. Sen 23:43 så gick tåget där ifrån. Men Fenja hade glömt sitt SL kort, så hon var tvungen att gå tillbaka. Jag kunde inte vänta så jag och ida drog hem. På tåget började vi snacka med 2 killar. Alex och Gustavo. Hahah de var skyssta. De följde oss ända till Älvsjö och sedan stog de och vänta med oss när vi väntade på bussarna. Ida tyckte Alex var skit snygg, haha :P Men det var endå en ganska rolig kväll. :)

Puss// D!ND!


<3<3


Kommentarer
Postat av: ida

haha men vafan, du måste ju erkänna själv att han var lite söt iaf? (a) asså alex :) <3

2009-06-22 @ 00:36:22
URL: http://iiidaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0