A

Shuuueees

Ligger i min säng och tar det lungt. Egenkligen har jag lite att gör som t.ex
*Plocka bort maten
*duscha
*plugga
Men plugga orkar jag verkligen inte. Har typ historia eller något och jag fattar inget ur boken och så sa han att vi ska gå in på fronter och där står de vad som ska va med på läxförhöret, men jag fattar inte den där jävla fronterna så haha , inga läxor för mig ikväll :).

I helgen sov jag hos min kompis Anna. Vi gick och kollade på bio och såg 2012. Den sluta halv 1 på kvällen så var lite små trött efter det. Men den var bra, hemskt att se de, jag vill inte dö om de skulle stämma, men de positiva är att jag hinner ta studenten i alla fall hehe X). Men i alla fall jag har ätit så grymt mycket godis den här helgen, ska inte käka på hela veckan nu. Föresten Anna om du läser de här, varför kom du inte på träningen idag??

Appro på träningen, jag går ju på thai boxning, och jag börja tröttna så därför slappar jag och klagar ganska mycket på tränigen och så glömmer jag bort att lyssna när vi får instuktioner och då frågar jag massa fråger hela tiden också. Både jag och en tjej som heter Anna på min träning flammsa lite och var lite slappa. Så idag fick vi ha alvarligt snacka med min tränare (värdsmästare i thaiboxning) om våran "attityd" eller vad man ska säga. Hon sa att vårat dåliga betende typ smittar av sig på resten i gruppen. Heheh måste skärpa mig nu. Men ska kanske sluta och börja gyma sen eller något i stället.

Men nu måste jag gå och fixa disken och duscha! Puss hej leverpastej! X) <3 // Anna


Till spexfottot i början av 9:an, vad liten jag ser ut :P


haha, den bjuder jag på X)


Sannah <3 Anna

Söta Sannah <3 haha!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0