BLÄÄÄÄÄÄÄÄ <3

Tjoooeess alla super cooola "faaaans" haha :)

Idag har jag haft träning, det gick helt okej, men jag HATAR sparring, så jävla läskigt hehe. För lite mindre ett år sen så fick jag en så hård spark i magen att jag tappa andan och allt, och sen dess har jag bara blivit rädd. Nog lite därför jag ska sluta.

Imorgon har jag matte prov, men asso jag orkar inte plugga.. Jag orkar verkligen inte. De kommer endå inte fastna, eller kanske. Men jag är för lat, det är tråkigt oxå, och pappa är och tränar och han är den enda här hemma som kan hjälpa mig med matten, så det går inte nu :(.

Jag berättar alltid ointresant saker har jag tänkt på. Men har inte så mkt roligt att berätta. Kärleken går inte så bra nu heller. Fast det är endå ganska skönt på ett sätt. Då behöver man inte gå och tänka på t.ex " Varför hör han inte av sig?" "När ska vi ses nästa gång?" och blajj. Men det är ju endå kul att ha någon, så länge de går bra. Men jag har ju min "gäängster" jag träffar då och då X).

Haha jag var så jäkla hungrig när jag kom hem från träningen idag. Men blev inte mätt på min mat och de fanns inge mer, så jag åt ett halftpaket glass och nu är min mage sten hård. Hehe vet inte om det är glassen eller min jävligt vältränade mage som bearbettar med magruterna efter träningen :).

Juste, vet någon nått bra tips på något bra man klä ut sig till? :P  

Men nu måste jag kila för att duscha! Pöss! // Anna



Kommentarer
Postat av: tess

Istället för att säga gäängster kan du bara säga kk anna ! ;) de är okej ^^

2009-11-30 @ 22:12:32
URL: http://theresenyqvist.blogg.se/
Postat av: anna

hahaha, nää det är pinsamt :P Men nu har ju du skrivit det över internet så snart vet väll alla de endå :P

2009-12-01 @ 16:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0