!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hejhej.

Idag har vart en ganska slapp dag. Träffade Lisa i morse och gick och köpte 2 roser. En till pappa och en till morfar. Sen gick jag hem. Då drog vi till morfar för att fika. Och där var mina hulligan kusiner, trodde inte de skulle va där :P fast de stack typ på en gång också, de skulle på Djurgårdsmatchen. Sen råka jag typ somna i soffan så jag sov mesta delen vi var hos honnom. Vi åkte hem och pappa hjälpte mig komplettera min historia. Sen beställde vi shushi att käka till middag :D. Haha sen kollade jag och min syrra på en film "American Pysco" haha jävligt sjuk film. Man blir ju typ pysiskt störd själv när man ser den. Aja och nu ligger jag i min säng. Ska sova när som helst. Men vi har resursdag i skolan imorn, så börjar 9, så får lite sovmorgon i alla fall :) 

godnatt / Anna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0