haha jag kommer aldrig på någon rubrik... :)

Tjenare :)<3

Jag fattar inte vad det är med mig :S Igår vad jag skit trött, men jag trodde de var för att jag knappt sovit något natten innan. Jag kan aldrig sova natten från söndag till måndag. Så i alla fall igår så somna jag typ 20:40. Och det är jävligt tidigt för att vara mig, haha. Och så gick jag upp typ 10 i 7 i morse. Då har jag sovit nästan 10 timmar något sånt ju, och endå är jag fett trött. Jag fan somna på historia lektionen så min lärare var tvungen att säga till mig. Och så har jag gått runt med vinterjacka på hela dagen för de är så sjukt kalt i skolan och så har jag typ haft ont i huvudet hela dagen. Allt de här låter ju typ som om jag vore jätte sjuk, men jag känner mig inte alls sjuk annars, det är skit skummt :S.

Ska snart hoppa in in duschen, haft gympa. Vi körde boxning, det var kul. Jag går ju på thaiboxning så det är inte helt nytt för mig endå. Lisa ska komma till mig sen också så forthon slutar. Som är om typ 20 min altså 15:15. Så de blir najjs. Hon ska hjälpa mig med min spanska. Och så måste jag plugga matte idag också. Asso åhh! jag kommer så få IG i Historia också :(. Det här är mitt andra läxförhör i de som jag måste komplitera.. Jag som var bra på det i 9:an.. fattar inte :(

Hahah våran blogg är ju så lyckad :P får aldrig några komentarer X). KOMENTERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (A)

Puss & Kram / Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

töntar

2009-11-03 @ 15:31:12
Postat av: ida

Som jag sa: Det finns en kille som jag gillar, men jag vill inte gilla honom..

2009-11-03 @ 17:06:02
URL: http://idathemptander.blogg.se/
Postat av: ALEX JAO

Nördar!!!!!

2009-11-03 @ 17:32:14
Postat av: Lisa

alex jao?! och det är coolt?? :O

2009-11-03 @ 18:54:31
URL: http://dindicaroline.blogg.se/
Postat av: Ida Kingstedt

Stor mun/läppar är hett!

2009-11-03 @ 22:33:24
Postat av: Henrik

Jag måste ha konstig smak ? Tycker inte att nån av dom är fula ? Den blonda tjejen är ju jättefin ...

2009-11-03 @ 23:03:06
Postat av: Ida Kingstedt

Det är bara rätta takter det!:)

2009-11-03 @ 23:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0