Hemma och sjuk

Sagt nej till samlag? jaa
Varit medvetslös? neej
Hånglat med någon riktigt ful? hah aa
Hånglat med fler än 75 pers? ingen aning, tror inte de :S
Hånglat med fler än 10 pers på samma kväll? nää, men 9st
Gjort något dumt? japp
Gjort något du verkligen ångrar? säkert
Blivit full på ett släktkalas? haha neej
Varit full i skolan? nej
Blivit portad ifrån en krog? nopp
Varit otrogen? aldrig!
Varit nykter på nyårsafton? haha såklart man har :P
Slagit sönder en tv? neej
Önskat att du var av det motsatta könet? skulle va kul att testa ett tag
Varit gravid? nej
Fått barn? neej
Överdoserat? neej
Åkt ambulans? nopp
Gjort något olagligt? aa
Blivit polisanmäld? bara som vittne
Slagit ner någon? nej
Skämts över dina föräldrar? aa
Skämst över dig själv? ja
Ätit ifrån en papperskorg? neej

SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng?
Sannah tror jag
Såg dig gråta? mamma och pappa
Fick dig att gråta? mamma och pappa
Du gick på bio med? Therese, Kevin och Elias
Du var och shoppade med? Sannah & Embla
Skällde på dig? Jag venne
Skickade ett e-mail? Facebook? hah kommer inte ihåg

HAR DU NÅGONSIN: 
vad är du mest rädd för? ...
Vilka kläder sover du i? troser och t-shirt
Vart vill du gifta dig? Kyrkan tror jag :)
Vad hatar du verkligen? ..........
Varit kär? aa
Är du ett hälsofreak? inte precis haha
Har du varit kär i någon du inte haft chans på? hah jaaa
Vill du gifta dig? ja
Vill du ha barn? jaa de vill jag :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit?
tror de
Köpt någonting? typ inte
Varit sjuk? äre de nu typ
Sjungit? typ
Träffat någon ny? jag vet inte?
Saknat någon? aaaa
Kramat någon? jaa
Kysst någon? neej

Pussar / Anna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0