Kände också för en ball lista

Du är kär nu - neej :(
Du har sårat nån så de börjat gråta - ..
Nån har sårat dig så du börjat gråta ´- mm typ
Du har haft ett förhållande som varade över 10 månader - nää
Du har haft ett förhållande som varade över ett år - nej
Du har haft ett förhållande som varade över två år - inte de heller 

DÅLIGA TIDER

Jag har druckit alkohol - ja hihi
Jag dricker mig berusad minst än en gång i månaden -
Jag kan svälja piller - nej! haha fakitskt inte
Jag har tagit mediciner mot depression - nej haha
Jag har anorexi och/eller bulimi - skulle inte tro de va
har sovit en hel dag utan att ha behövt det  - Aa
Jag har vaknat gråtande - vem har de? :O
Jag har somnat gråtande - typ

DÖDEN

Jag hatar begravningar - a :(
Jag har sett någon dö - nej, tack gode gud för de!
Någon nära till mig har försökt begå självmord - usch ja
Någon nära till mig har begått självmord - nope


ERFARENHETER

Jag har tappat bort mig i min hemstad - no way, men typ märlarhöjden hehe
Jag har sett en fallande stjärna - icke sa nicke
Jag har tryckt på alla knappar i en hiss - (a)
Har sparkat en kille mellan benen - nej, men ska nog göra den nån gång
Har hoppat fallskärm från ett flygplan - nej tack
Har lekt sanning eller konsekvens - Mhm
Druckit en hel liter mjölk på en timme - tror inte de, men jag tycker om mjölk :D
Jag har medverkat i en teater -  scenskräck!
Du har fångat en snöflinga med tungan - aa yummiiiie
Jag har suttit på ett tak på natten - säkert
Jag har aprillat någon - aprillat?
Jag har åkt taxi - ja då
Jag har ätit sushi - BLÄÄÄ
Jag har åkt snowboard - nej, kör på skidor ist ;)

Har lite tråkigt, körde på en lista som Anna, pussLisa!


Kommentarer
Postat av: paulina♥

sv: hihi coolt :D

2009-11-05 @ 21:36:57
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0