så var helgen slut..

Har lite ångest för att det är skola imorgon orkar inte gå haha vadå jag är skoltrött?!, men det är bara 15 skoldagar kvar hang on! Helgen blev lyckad iallafall, i fredags var vi på fest i Mariartorget med  anna såklart, tess, meeraf, lucas och min syrra. Det var väll sådär men vi drog därifrån i hyffsad tid. Och i lördags hade jag och anna SKOJ! ska inte gå in på detaljer men lördagen va lyckad! ;) Och idag var väll ungefär som alla andra söndagar plugg och fika. Städade först rummet innan jag och syrran drog ner till Lina& Jenny för årets jul bak haha, sen hem och började plugga och då dök anna upp en stund haha mysiiigt. Men nu ska jag kolla el Classico, BARCA VINNER!



Pepparkakor

 ännu mer PEPPARKAKOR!

Moi i tomteluva :D

/Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0