Sweat Dreams

Tja

Har typ pluggat sen klockan 4..ush. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på musik i alla fall :) 

Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan sen kommit hem och bara pluggat. Skippade träningen hinnde inte med allt. 

I helgen har jag inte gjort specielt igenkligen. I Fredags var jag med Therese och busade. Vi drog och träffa Casper och några, sen åkte vi alla till Johan Skytte, haha vette fan vad vi gjorde där. Kvällen sluta med i alla fall att jag låg på bänken i telefonplan och "chillade" galet. Då var Tess, Alex och Erik där. Hahah asso fattar inte, slutar alltid dåligt för mig hehe. Sen i lördag var jag på utflykt med Lisa, Meeraf och Lucas, de var kul :P Vi skulle till Östra real och kolla på när typ Lucas kompisar skulle spela någon fotbolls match. Vi gick lite vilse på vägen dit och jag höll på döö av hunger så vi gick till en pizzeria sen och käka, yumm! Sen i söndags plugga jag typ hela dagen. Var ute med Sannah, Lisa och Meeraf en stund. Men var på dåligt humör..pms u know haha.. aja :) Kul helg.. höhö

Aja sov gott!! :D

puss <3 / anna

Kommentarer
Postat av: ChafiZ

Hahah roligt, matchen fanns i Svenska dagbladet ;)

Och nu har jag gjort lite reklam för er på min Blogg ;)



Hola ;)<3

2009-11-24 @ 23:16:35
URL: http://Chafiz.blogspot.com
Postat av: ChafiZ

Hahah roligt, matchen fanns i Svenska dagbladet ;)

Och nu har jag gjort lite reklam för er på min Blogg ;)



Hola ;)<3

2009-11-24 @ 23:16:44
URL: http://Chafiz.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0