THIS IS A FUCKING SERIOUS SHIT! (sex)

Jag har insett att min senaste kyss: Wundeeerbaar
Jag pratar: Anna to Lisa
Jag tycker om: mustiga grejer
Jag avskyr när folk: säger nej :O
Min bästa vän är: lilla smulan
Kärlek är: awesome!
När jag borstar tänderna: jag borstar aldrig tänderna :O
När jag lagar mat: blir det oftast en fet bratwust
Jag tänder på: HUS
Det sexigaste yrket är: ekonom
Det är charmigt när: vi är QATTIGA nakna yoaoo
Den värsta känslan är: NÄr lisa snackade med en annan kompis ;(
Den bästa känslan är: att ha nån i sig
Jag är bäst på: slicka klubba
Jag är sämst på: bajs snet
Om jag va ett djur skulle jag vara: En QATT
Jag kommer alltid att vara: din bff
Det finaste som finns är: bratwusst
I somras: badade vi nakna tsm
Sist jag grät var: no fucking remember
Jag kan: jag kan, jag vill. jag ska.. idag
Jag kan inte: komma över anna!
När jag bakar så bakar jag: vaniljgrottor obs djupa
Min mobiltelefon är: hi-tech
När jag vaknar på morgonen: tar jag en het duch
Innan jag går och lägger mig: tänker vi på varandra
Just nu tänker jag på att: knulla vore skönt
Bebisar är: BEEEEEEEEEEEBIS
Idag har jag: skolkat bree
Ikväll ska jag: umågås med Lisa
I morgon kommer jag: umgås med anna
Jag vill verkligen: att du inte tar denna lista seriöst!

mhihi //Anna &Lisa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0