Tjalalalaaa

hejhej :)

Ikväll har jag inte gjort så mycket, vart med Lisa och myst. Skulle gått på någon jätte stor lokal fest där de skulle typ kommit 400 pers, men jag pallade inte. Ångrar mig lite för de skulle nog blivit as kul, men det var chill hemma i alla fall. Lisa och jag hade kul i alla fall, gick och köpte godis och gick på promenad och satt hemma hos mig och mös :). Nu ska jag i alla fall träffa Sannah gullunge :D Vi ska ut på en promenad.

Imorgon ska jag träffa Anna, ska sova hos henne så de blir trevligt. Vet inte riktigt vad vi ska göra, gå på bio eller något kanske :).

Men nu ska jag dra ut och träffa Sannah <33

PussPuss <3 // Anna

Kommentarer
Postat av: Anonym

ni är så sjukt sexiga

2009-11-15 @ 19:24:45
Postat av: Anonym

tack lilla du!

2009-11-17 @ 09:51:28
URL: http://dindicaroline.blogg.se/
Postat av: anna

jag vet! det är otrooooligt hur vi kunde bli skapade så smexiga ;)

2009-11-17 @ 21:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0