Vart har du tagit vägen? :(

Tjoooooooooooo :)

Idag har jag vart hemma hela dagen. Vart lite sjuk :(. Men tror jag ska till skolan imorgon. Jag vill nästan de för då kan jag dra ut på kvällen sen, mohaha!! :). Ska nog va med Therese <3

Ikväll bakade jag chokladbollar och tittade på film med syrran. Vi såg John Tucker must die :P. Just nu ligger jag och lyssnar på musik från min spotify, det är chill. Men ska nog sova snart. Hahaha de är jag som har gjort den nya headern XP. Hade lite tråkigt idag när jag var hemma. Den blev inte så specielt bra, men jallafall haha :P.

fan jag kan inte sluta tänka, vart har du tagit vägen då :( ..? Varför ska jag alltid oroa mig för saker jag inte ens behöver!! blää. Hoppas i alla fall att vi kommer ses snart igen.


Sov gott // *Anna*




Kommentarer
Postat av: ida

vem har tagit vägen vart?! :O <3

2009-11-05 @ 23:01:21
URL: http://idathemptander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0