<3

Heej.

Har nyss duschat färdigt. Nu sitter jag på min skit sköna säng och min lilla katt ligger och sover så sött bredvid mig :). Mamma och pappa har hjälpt mig plugga nu sen typ klockan 8. Pappa fick hjälpa mig med historian, har läxförhör tills imorgon och förra gången var jag tvungen att komplitera, så hoppas det går bättre imorgon. Och mamma hjälpte mig med no. Haha fick ig på förra läxförhöret på de med X). Men det gick endå ganska bra idag att plugga.

Hade träning vid 5. Vi var fyra st Annaor på träningen idag :P , men min favorit är endå Anna Karlsson ofc! Älskar henne<3.

Nä, nu ska jag fan ta och sova.

Natti natti <3 // Anna


Kommentarer
Postat av: anna 2 :P

haha aw du är min favorit anna också , love you <3

2009-10-20 @ 16:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0