Bajs på läxor!

cha!cha! <3

kom typ hem för inte så länge sen, vi fick sluta tidigare så det var skönt. Skulle igenkligen slutat 13:10. Men nu måste jag plugga.. asso det är typ det tråkigaste som finns. Måste plugga till mina två prov tills på fredag, Företagsekonomi prov och spanska, wheey! Och spanskan kan jag verkligen inte ett skit i :S. Och så har jag samhällskunskap tills imorgon. JAG ORKAR INTE! är så jävla skol trött!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

Idag började i alla fall med jag var hos tandläkaren var tvungen fixa med min tandställning, så jag fick lite sovmorgon, för det skulle bara ha vart onödigt att ens åka till skolan först. Sen när jag kom till skolan så tittade vi på en pjäs som varade kanske i 2 timmar. "Ung utan pung" Hette den. HAHA! Den var så jäkla sjuk! Asso allt sluta med att typ alla skådisarna stog helt nakna på scenen! Och då menar jag verkligen HELT nakna asso. Skit sjuk teater asso. Men det har vart en chill dag i alla fall.

Ingen aning om vad jag ska göra ikväll. Ska försöka plugga tillräkligt mkt nu i alla fall, så jag slipper plugga ikväll. Förlåt om jag typ bara snackat om läxor, men det är så jävla mycket nu....

Och Tack Ida för designen :)<3

Nä nu måste jag forsätta......................... -.-

Puss&Kram // anna dindi <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0