The hills VS Desperate Housewives

 

Kollade nyss på The hills, love it! Men kollar lite på Desperate Housewives, inte direkt min favoo. Hostar gör jag som in i helvete ursäkta språket haha. Blir aldrig frisk! Förutom att jag är sjuk så tappde jag bort mitt busskort totalt imorse så jag ficki springa iväg till tunnelbanan ist, vilket jag klart inte hade tid med. Jag lite sen till datakunskapen men träffade på lilla söta Amanda i Liljeholmen så behövde inte komma sent själv. Måste egentligen plugga men pallar inte, ska lämna in Fysologin och en svenska uppstats till på fredag, good luck med det liksoooom, MVG på mig!



Big no no, sorry alla fans haha!
//L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0