Förlåt för min sugiga uppdatering!!

Hejsvejs!

Förlåt att jag har varit så dålig på att uppdatera. Min kära blogg läsare saknar min inlägg. Men har så mycket för mig, är så himmla poppis hela tiden ;) haha men nej, ärligt talat är det bara att jag inte orkar skriva hehe. Gud nu blev jag heltplötslig as trött. Hade svenska oförberett prov idag, der gick väll helt okej. Men som vanlig sitter jag kvar sist och hann inte ens färdigt med den.. det suger. Blir alltid lika upprörd när jag sitter där och inser hur jävla seg jag är.

Men ska i alla fall försöka bli bättre på att gör fler inlägg. Och så ska jag försöka fixa till min blogg design också, har lärt mig hur man gör nu, bara att jag inte orkar fixa och blir oftast missnöjd. Men när jag är klar och den blir bra blir det nog roligare att skriva i bloggen också. Typ bara Miss King som sitter och gästbloggar nu hela tiden för jag är så dålig på att uppdatera. När man pratar om trollen dycker de upp, nu ringde hon, haha. Fick höra hur hennes fotbolls match gick, haha ska inte säga något ;).

Puss på er alla bebispluttar där ute ;)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0