Lista ffs!

1.Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Hej:) Vet du ngt ikväll?:P<3

2.
Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Åker ni hem nu?

3.
Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vi måste ses när jag kommer hem du får inte glömma eller byta ut mig! :'(<3

4.
Vilket sms blev du mest berörd av?
Orkar inte dra nånstans

5.
Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Nej du är : )

6.
Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Okej inget är med kid<3

7.
Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha förlåt :P! Ring mig om 10 min om du är vaken :P <3


8.
Vad vill du höra mest av allt?
Okej :P ska du dricka? :)<3

9.
Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Hur åker man där ifrån då? (a)<3

10.
Din romantiska replik?
Haha okej :P jaså vad trevligt! :)<3

11.
Vad skulle du säga om du blev bestulen?
kom hit nu bara? :):)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0