♥ LOOOV! :D




Heej!

Ligger just nu i sängen och tar det lungt. I förrgår var jag hemma hos Therese, och vi hade jätte mysigt. Vi satt på hennes ballkong men tända ljus, musik och rökte vattenpipa. Hon har så fin utsikt också så det var jätte mysigt. Började verkligen känna sommarstämmning då, även fast jag satt i vinterjacka. Våran resa är bokad nu också! Vi ska till Alanja i Turkiet den 22 maj!! :D

Igår var jag och min famlij i alla fall på mammas kompis landställe på Djurö. Jag trivs verkligen där, mitt favorit landställe. Jätte fint och mysigt. Och vi får alltid AS god mat där. Höll seriöst på att spy efter allt, åt för mycket. Vi kom hem kanske runt 11 tiden tror jag.

Idag kommer i alla fall några släktingar hem till oss på påsk middag vid 4 ungefär. Så då blir det ännu mer påskmat idag, yumm!! Det är ju nästan exakt samma som julmat. Sen senare ikväll ska jag i alla fall åka till Ida K och va med henne och Alina. Så har mina 3 dagar sett ut så här långt i alla fall.

Förlåt för att jag inte skriver så många inlägg och att de mesta är mest listor och bilder, men jag orkar inte. Skriva är inte min starka sida. Och när jag själv kollar andra bloggar så kollar jag typ bara på bilder. Tycker bilder är det roligaste med bloggar hehe. Sattsar endå inte på att bli en känd bloggare heller. Nu blev det här därimot ett väldigt lång inlägg. Komentera gärna min blogg! :)  

Puss!








Tess Gangstää



Den bjuder jag på :P


Bara för Ida tjatar på ett jävla inlägg, så slänger jag in en gammal bild på oss oxkså ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0