TMI-To much information inlägg kanske det blev. hehe :P

CHACHA BLOGGEN!

Snart är det valborg!! ska nog va med Therese och C.o om inte de ska dra på någon fest i Uppsala, men jag hoppas på att de stannar hemma, annars vette fan vad jag gör. Men något hittar man väll på då, hihi. Då ska jag förmodligen sova hos lilla Tessan också, så det blir fett skojj! Var ett tag sen nu, sen hon blev tillsammans med Mathias igen. Får hoppas att valborg inte slutar likadant som förra bara, hehe..Tess är grymm på att få polisen efter sig säger jag bara :) Hoppas du inte tar illa upp :O. Juste glömde säga att jag ska sitta i publiken till "Bubblan" som går på SVT också på inspelning. Hela min klass ska dit, det ska bli fett kul.

Och på lördag blir det partay igen! haha :P Min kropp kommer inte palla mer snart känner jag haha. Vi ska fira Johanna's födelsedag. Hon fyllde 17 år förra fredagen! ;D Ska nog sova hos Ida Slida då också, så det blir chillpill!

Idag köpte jag ett par nya klack skor. De är fett snygga, men mamma klagar hela tiden att jag inte kommer palla gå i sådana skor. Men det är ju inte precis som jag ska ut och skoggsvandra med dem. Och imorgon ska jag sola solarium tror jag för första gången på typ 1 år!!!! Men måste få lite färg innan jag drar till Turkiet. Finns ett ställa i Skanstull som är as billigt, 30 kr för typ 20 min. De är perfekt också för ligger precis vid min skola jaoo!

Aja men nu skriver jag för mycket, ingen kommer orka läsa det här. Hehe :)

Ha det gött alla små tösar! <3<3<3



Kommentarer
Postat av: Anonym

uppdatera du borde inte få ha blogg

2010-04-29 @ 18:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0