DHA Voice of hip pop and rnb! You heard meeeeeeeee!

Tjena mittbena!

Igår åkte jag, Lisa, Frida, Amanda och Lisa och Fridas plastkusin in till stan för att kolla på The Voice. Det var najjs! Men man märker att man börjar växa ifrån det lite endå. Mest små 14 åringar som springer runt och tjuter. Men jag älskar konserter! Man får en sån kick av det! Men jag hade kul i allfall ;)

Idag ska jag träffa Tess först. Ganska snart förmodligen. Hon kommer till mig och vi ska ut på en promenad och sen bara chilla tror jag. Sen senare ikväll ska jag träffa Ida och Alina. Det blir tuuuuuungt leeen!

HATAR att man inte kan se mina smilisar jag gör längre :( Och hemsidan där jag fixa det är på "lagning" eller något sånt så måste vänta inna jag kan fixa det igen. Det ser ju så jäkla tråkiga texterna utan små gulliga smilisar! (Jag älskar smilie gubbar! hehe)

Tänkte lägga in lite bilder nu från min semester vecka med la famillja! :) Först småland sen Göööteborg! har även upptäkt vart alla snygga killar håller till här i sverige..GB ;) yeah!


Ma Sissthaaa


Jag, Elin, Mamma, Pappa å lilla lilla lilla lilla lilla FAMMO


Sexi Dindi -.-


TOP MODELL 2010!! :O


Strike a pose!


Farmor och hennes gula bil :D


AnnaPanna övningkör :)


AnnaPanna kollar efter något att små äta..


Jag är en så otrolig vacker männsika :D:D:D:D:D:D:D:D: höhö


Min Qatt


Elin Pelin


Förlåt Elin om du ser det här, men den är så jävla skön! haha


Vindii


Gäängsteee Moi


Coolish!


Pappa och Tavla, Lika som bär, h4h4h4h4h X)


Jag, mamma och Pappa


Västkusten


Elin dumhuvet skämmer ut mig..


you jump I jump


lekte modellfotograf med Elin :P


Seeeexyy


Åka bil


Pigg brud 93 och papi



Snipp Snapp Slut var den semster slut!




Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar att du har kort med din syster ! fortsätt så. ni är fina!

2010-08-16 @ 01:11:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0