it's raining it's pooring my love life is booooooooring

Tjena mosh gummi gallosh!

Asso vilket väder! Men tycker endå det är rätt så mysigt, mihihi. Fast min jävla solbränna försvinner mer och mer för varje dag så det suger ju HÅRT! Man vill ju liksom se snygg och solbränd ut till skolan börjar, men nejnej inte för lilla mig blir det så. Ida K åkte till Grekland idag så jag e AVIS!

I förrgår var jag med Anna K. Det var skojjsigt! Väldigt länge sen vi sågs. Vi två gick och kollad på Inception. Lite för svår film för ett dyssebarn asso, men Leonardo DiCaprio asso seriöst jag dör! han är så grymt snygg! JAG ÄLSKAR HONNOM MED HELA MITT HJÄRTA! Ska gifta mig med honnom när jag blir stor :) Anna och jag planerade även en grej vi ska köpa, mihihih men det är heeeemligt!

Ikväll vet jag inte vad som händer i alla fall. Ska nog ta det lungt bara. Blev ett jävla drag igår tillslut, så är rätt så trött idag. Hade tänkt lägga mig ner och läsa min bok nu i alla fall. Kanske ser någon film senare med mami och papi.

Puss på er! <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0