Kingen kör en gästis

1. Namn/smeknamn? - Ida, hmm smeknamn.. Inte många 2. Har du någonsin åkt buss i pyjamas? - Naj
3. Vad har du för planer imorgon? - Skolan sen får vi se, hoppas på jobb
4. När åt du senast ett äpple? - Yesterday
5. Är du hundrädd? - Nejrå, bara dom är snälla HeHeee 6. Gillar du att titta på nyheterna? - Jarå, gör'et varje morgon
7. Har du någonsin sett en vild zebra? - Vild? No
8. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow? - Han funkar, Orlando Blooms roll gillas mer
9. Vad föredrar du för mönster (prickigt, rutigt, zebra etc)? - No idea, beror på
10. Vems knä satt du sist i? - Minns ej, inte något jag lagt på minnet;) 11. Favorit frukt? -A
12. Skulle du kunna äta levande sniglar om du skulle få 1 milj för det? - Jarå det skulle jag, har ätit döda så det skulle nog gå ner haha
13. Är du förälskad? - Nej:D
14. Tycker du att danska låter roligt? - Jorå det göre, mest skumt
15. Har du bra självförtroende? - Jorå, vet verkligen vart jag har mig själv så bra självkänsa har jag iallafall!
16. Vem är den vackraste du känner? - Vet många men Mamma är en
17. Vem vill du vara med just nu? - Min syster!
18. Har du kramat någon det senaste dygnet? - Jaaaa
19. Har du tryckt på en knapp tangentbordet bara för att det låter så roligt? - Haha faktiskt
20. Vad är din viktigaste ägodel? - Mobilen är en sak
21. Kan du lita på någon till 100%? - Tveksamt just 100% men finns några riktigt nära!
22. Tror du på spöken? - Yes I do
23. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Jarå
24. Vad är din åsikt om giraffer? - Haha ha ringen riktig åsikt, långa tungor och långa i huvudtaget
25. Dansar du balett? - Ja!:)
26. Tycker du om mjölk? - Kan vara RIKTIGT gott!
27. Om du fick planera din egen död, när, var och hur skulle du då dö? - Tänker inte på sånt!
28. Jordgubbar är... - jag lite allergisk mot, funkar ibland
29. Internet explorer eller Mozilla firefox? - Mozillaaaa
30. Finner du nöje i att blåsa såpbubblor? - Kan hända
31. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till? - Katt Haha..
32. Gör du narr av folk? - Nej, kan hända någon gång men då får jag ångest. Älska inte hata!
33. Fiktionell favoritkaraktär? - Finns ett par i Sagan om ringen! ;)
34. Har du nånsin snattat? - EN gång, det var ett läppglans och ångra mig som fan efter haha
35. Hur många kuddar har du i sängen? - 5 ungerfär
36. Det senaste du åt var..? - Sushi
37. Vad heter du i mellannamn? - Cecilia
38. Vad läser du för bok nu? - Ingen
39. Favoritskådespelare? - Orlando Bloom, Jude Law. Okej nu tog jag dom snyggaste bara, kommer faktiskt inte på just nu
40. Hur många timmar sov du inatt? - Kanske 7
41. Grillat eller friterat? - Grillat
42. Rap eller metal? - Rap
43. Har du någonsin varit i slagsmål? - Nja, har aldrig själv slagit men blivit
44. Har du blivit inkallad till rektorn? - Naj tror jag inte
45. Har du blivit avstängd från skolan? - Nej, är så duktig så
46. Har du varit i en rättegång? - Ja
47. Känner du nån mördare? Haha hoppas jag inte
48. Skulle du kunna döda en annan människa? - Nooo
49. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja? Svårt, finns many
50. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen? - Väääldigt länge sen jag åt kulglass så vet inte
52. Förresten, mjukglass eller kulglass? Mjuk
53. Känner du någon polis? - Nepp
54. Har du nån gång ramlat ner för en trappa? - Har nog hänt
55. Senaste konsert du var på? Bounce, om enligt musik så Britney Spears
56. Engelsk eller amerikansk engelska? - Amerikansk
57. Fiskar du? - På landet, är mys!
58. Tycker du blod smakar gott? - Haha äcklig fråga, nej jag brukar inte smaka på blod

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0