Miss Anna Foxylissheees & Miss Foxy Lizaah

Hey you look kinda cute! ;D

Idag var jag i skolan sen åkte min fotobild klass till Fotografiska museumet och kollade på Annie Leibovitz utställning. Sjukt fina fotten än del hon tagit! Blev kär i en på Leonardo DiCaprio! eller det kanske inte var bilden, det var Leo :$.

Sen åkte jag hem, kom hem lite innan 6 typ. Då träffade jag Lisa. Först gick vi och satte oss på utsiktsberget, sen drog vi hem till mig. Jag lagade mat och hon satt vid datan. Sen Chilla vi bara hemma hos mig. Åt, drack te och sen målade vi naglarna. Jag tog en korallröd färg, för det som undrar! :) Sen drog Lisa hem i alla fall. Jag kollade på Fågarna på fortet och lite av Wipeout asso haha seriöst! Satt ensam hemma och garva åt wipeout de ser ju så roliga ut när de springer å ramlar å allt, haha! :P


Men ska slagga snart bror!





Dom där 2 bilderna valde jag från utställningen att skriva om :) Första Leonardo DiCaprio andra är med Johnny Depp och Kate Moss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0