sex education

Hej bloggen! :)

Ska snart kolla på sex education bre. Idag har jag vart i skolan. Sen åkte jag, Ida, Alina, Linn och Madde en sväng till Slussen, hälsade på Idas lilla gulliga Mormor. Sedan drog jag till Liljeholmen och träffade Lisa fisa. Köpte en god parfym, en hårbårste och sånt där coolt grafftit nagelack. Sen kom även Erik och Yuri dit. Och då blev det en jädrans diskution vart vi skulle äta. Men till slut blev det La Favorita, PIZZA FFS! :D feeeta gott säger jag bara, men känner mig som största svullot! Ser seriöst ALLTID gravid ut när jag käkat. Men vi hade det trevlig. Sen åkte i alla fall Yuri hem, och så följde Lisa och Erik med mig hem för att latcha.

Jupp har inte så mycket mer att säga. :)


Min bebii!! mhihihi :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0