Teenage dream

Hejsan!

Jag vill detekera detta inlägg till alla fucking bananflugor som flygger runt i mitt rum! dom kan Dö DÖ dÖ!!!!!!

Idag har jag i alla fall varit i skolan. Sen efter smög jag Ida och Joy in på friskis och svettis och gymma, Joy's kompis Ali var med också. Så de blev min och Idas personliga cosher typ! Men det var skojsigt! Har inte tränat på hur länge som helst! Jag tog 30 kg i benkpress också! :D mihihihi. Sen drog jag och Ida in till stan en stund och bara lalla.

Hade tänkt plugga matte med pappa ikv, men sen skulle han bort och göra något i typ en halv timme eller något sånt bara först. Så då tänkte jag! "jag tar en power napp" för jag var skit trött! Asso shit var tröttara än jag trodde t.om. Jag märkte inte ens att pappa hade vart borta och märkte inte ens att jag somna och somna typ på en gång! Så sen när jag vakna sket jag att plugga. Har lite ångest endå.. kanske borde försöka nu. Men seriöst! Matematik är fan inte kul någonstans! Känner att det här inte var något intresant att skriva om nu..hehe. Aja :)

byebye biatches!




Kommentarer
Postat av: Therese

detekera = dedikera

bananmygg = bananfulgor

2010-09-01 @ 20:00:55
URL: http://thatmakesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0