@ Thempens place

Hej kompis!

Sitter hemma hos Ida, medans hon fixar sig. Vi ska till Medis där hon ska träna, i min gamla tränings lokal där jag gick på thaiboxning. Får igenkligen inte träna för har varit sjuk, men lite kan man väll slå på en säck i alla fall, mihihi :)

Började dagen i alla fall att åka till Skärholmen med Ida. Jag klippte mig. Dom är så sjukt dryga där så det är inte sant! Och de som känner mig vet att jag HATAR dryga människor! Aja mitt hår blev lite kortare än vad jag hade tänkt mig i alla fall. Det kommer ju ta år och dagar innan jag får så där långt som jag vill ha.. :(

Igår gjorde jag inte så mycket iallafall. Satt hemma och chilla, läste, blev stucken av en geting. Sen på kvällen gick jag ut och träffa Ida och c.o. Men sen drog vi och mötta Hubbe och hans kompis Pontus i Åsen. Det var trevligt.

Ida hälsar till allihopa! Och så har hon fixat ny blogg! checka in den ;)
http://idathemptander.bubbleroom.se/

Ciaaaaooo! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0