Västberga Skolan i mitt ♥

Kollade på de gammla 9: ornas bilder från skolavslutingen och balen och kom och tänka på hur mycket jag endå saknar Västberg! Den var en så grymt bra skola! Och alla var typ kompis med alla. Nästan i alla fall.. 9:an var fan roligaste året! Hade verkligen jätte kul. Saknar de gammla tiderna. Men som man säger "man ska gå från festen när den är som roligast" , och det är ju lika bra för annars kanske jag hade kommit ihåg skolan som BLÄ. Men jag skulle inte ha pallat ett år till där endå. Kul att träffa nytt folk och ny skola. Men skulle vara kul att uppleva en helt vanlig dag där igen som om det skulle vara som förr! Måste gå och hälsa på där snart!!








Guess were i am ;)























Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0