Be cool stay in school ;)

heej :)

Nu är jag i skolan i alla fall, moahah :P känns som jag inte träffat min klass på hur länge som helst.  Ida vill som vanligt att jag ska skriva om henne -.- . I Alla fall :) Hon är en liten tjej som är beroenda av SNEEZIS ett spel på i-phone. Och hon är helt frånvarande å går inte att vara med när hon spelar det. Just nu sitter hon å spelar det å sjunger högt för sig själv, jävla snorunge asso! HAHA nu skratta hon för sig själv oxå :P mupp på HÖG nivå assoo.

Lisa har skaffat en egen blogg, så hon kommer väll förmodlingen inte skriva lika mycket här längre :( </3 men ska tvinga henne göra det endå :) www.theonlybeauty.blogg.se i alla fall ;)

Ciaoo / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0