Det suger för mig.

Hejhej :)

Idag var jag i sthlm tingsrätt igen. Kollade på Grov misshandel rättegång. Asso jag vill fan bli advokat, det vore fett kul, eller bara någon som sitter där inne och lyssnar. Trodde inte jag skulle komma tbx dit så snabbt efter förra onsdagen. Men fick reda dagen efter att vi skulle dit med klassen.

Känner mig lite ensam nu. Typ alla av mina bästa vänner har pojkvän nu. Det suger för mig. Helt ensam som vanligt. Men men bara att leva med det. Men pallar inte. Jag vill också ha en kille! Är trött på att "living dhaa dream" nu som faaaaaaaaan!

Aja i helgen blir det kul i alla fall hoppas jag:) Vi ska ha tjej middag hemma hos Ida K. Och sen om vi hittar någon fest så drar vi förmodligen dit, så det blir najjs :)

aja, bajs bajs :) <3

// anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0