Hejsan Svejsan tjalalalaaaaa..

Salut le copains! :D

Idag var som sagt jag och Lisa och träna, och istället för att gymma idag så tog vi ett dopp i det svalkande vattnet. Det var någon man som drog mig i min fot när jag simma så jag hamna under vattnet, det var lite små läskigt :S Men men skumma människor finns. Känner mig lite små seg. Har matte prov imorgon, men jag orkar verkligen inte plugga, så får väll skylla mig själv om jag får Ig. Och imorgon flyttar pappa. Vet inte varför men känner mig lite små låg. Det är så jobbigt att känna så.. beror inte på pappa. Eller lite tråkigt är det ju, men det är ju inte precis som om jag aldrig mer kommer träffa honnom.

Puss Anna



 


Kommentarer
Postat av: ida

ååh, saknar låten.. saknar oss! <3

2010-02-09 @ 08:46:20
URL: http://idathemptander.blogg.se/
Postat av: Anonym

aaa jag med :( tänkte på dig <3

2010-02-09 @ 18:17:54
Postat av: Limpan

Vilka BONGO Lipps!:) You go girl!:)

Very beautiful!:)pöööööösssss

2010-02-11 @ 19:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0