Hemma och tråkar.. :/

Hei :)

Har vart hemma idag för har inte orkar till skolan idag igen. Men det suger det här. Det enda som är skönt med att vara hemma är att man får sova ut. Vad gör man sen resten av dagen liksom? Jag har i alla fall kollat på tv, kokatt ett ägg och suttit vid datorn, och pluggat lite historia, men det är väldigt lite. Jag vill gå ut!!! Men vill inte gå ut ensam :( Farmor borde komma snart, ser ut som hennes bil står utanför, men hon har inte kommit in på ett tag, så vette fan om det är hennes :S. Imorgon ska jag i alla fall till skolan, men kommer inte kunna somna ikväll. Men då är i alla fall bara 2 skoldagar kvar sen lov! :D Jag har slutat på spanska nu i alla fall, så ska gå till en kvinna som heter Lisa i skolan som ska hjälpa mig annat plugg istället, så det är skönt.

Puss // Anna



Kommentarer
Postat av: Ida Kingstedt

du skulle kommit till skolan dumdum.... :(

2010-02-24 @ 20:25:55
Postat av: anna

men jag kommer imorgon! :D

2010-02-24 @ 22:04:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0