In School!!

Heejheej :)

Sitter i dator salen och har företags ekonomi. Håller på med Debet och Kredit nu, skiiiiit kul! -.-

Amanda var jätte gullig och hjälpte mig att ändra våran header <3 Mohahah Lisa! ;) Nu får du inte ha kvar din Dinidi Fjortis header! :)

Men nu måste jag forsätta jobba.. :(

Hahah Ida skitungen sa nyss att jag skulle skriva om henne oxå. Hon sitter längst bak i klassrummet och chillar gaalet ;) I fredags var vi på bio och tittade på "Valentines Day". Den var bra, och godiset jag köpt från fredagen har jag käkat hela helgen, och har fortfarande kvar, heheh :) Fetto jag. Men ska förmodligen gå och gymma med Lisa idag, hoppas jag!!!!

Puss&Kram <3 // Anna


Kommentarer
Postat av: Anonym

nej den ska bort!

2010-02-15 @ 12:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0