Listish!

Om mig själv

namn:
Anna
födelsedatum: 5 Juni
stjärntecken: Tvilling
stad du bor i: stockholm
glasögon/linser: nopp
tandställning: ja
sjukdomar: nej
husdjur: katt
syskon: Elin

Min kropp

hur lång är du:
168
hur mycket väger du: 56 typ
vilken sko storlek har du: 38
är du nöjd med din kropp: jadå  
välj en sak du tycker är fulast med dig: mina naglar 
vilken ögonfärg har du: grön/gula
vilken hårfärg har du: mörk brunt
har du lång överkropp: nej
har du långa naglar: neeej :(

Mina önskningar
du skulle egentligen vela heta:
 Muhammed, skojja nä men något udda :)  
du skulle egentligen vela bo i: gillar där jag bor nu
din högsta önskan är: att hitta kärlek
du skulle vilja ha: massor :)

Mitt rum
vilken färg är det i ditt rum:
 ljust, med silver mönstrad fondvägg
har du en tv i ditt rum: ja
har du en dator i ditt rum: ja
har du en säng i ditt rum: ja
vilken färg är ditt påslakan: blått
har du kläder på ditt golv: nej
har du tidningar på ditt golv: nopp
har du något annat på ditt golv: papperskorg, matta, väska och en skit stor basketboll :P

Pussar! / Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0