också i skolan

sitter och försöker plugga till provet imorgon, men går inget vidare haha. Anna och jag har tjafsat om headern, usch vad ful den är! iaf bilden på mig, men den ska bort, och vi måste fixa en ny!

Menmen, är irriterad på anna panna haha. Men vi får se om vi ska träna idag är grinig, har ju tränat en gång i dag också *stolt*. Därför får jag se om jag orkar gymma behöver plugga har träningslära, matte och svenska prov den här veckan. Men bortsett de har jag världens underbaraste liv just nu! + anna haha, skoja ;) ooh nu sa min lärare att vi får sluta yeeey! ska bara springa upp till pojkvännen en snabbis och sedan hem plugga, kanske träna. /PussarLisa

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag tycker headern är skit snygg :) puss <3

2010-02-15 @ 17:47:33
URL: http://thatmakesme.blogg.se/
Postat av: Therese

DU E SKIT SÖÖT :D <3

2010-02-15 @ 18:21:20
URL: http://thatmakesme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0