Snyggingen skriver

Hej min små sockerdruvor! Vet att ni alltid undrat vem den kände Ida K som ibland dyker upp på bloggen, och här är jag! I bättre form än någonsin dessutom. Jag vet att ni också tycker annas blogginlägg kan vara rätt lame, skulle ni vilja ha mig som bloggare istället må tro? :) Nu ska jag bege mig mot ljusare tider här i min äventyrliga vardag på Frans Schartaus Gymnasium 2010. Jag skall icke vara elak eller särbehandla Anna något mer, det lovar jag. Ska bli snäll =) Nejdå, nu var jag oärlig. Men nu skall jag få i mig lite föda för att överleva dagen. Hoppas ni gillar mig =)

Ps. Jag tål icke kritik, så ni vet det.



Här är jag ute på picknik med familjen, blev nedputtad bara=)

Kommentarer
Postat av: Lisa

ida är cooooish ;D

2010-02-04 @ 10:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0