Sport Lov! Whiiieee :D

Heej alla mina kära blogg läsare :)

Nu är det lov, och jag är skkiit trött haha. Kom nyss hem. Har vart inne i stan med Ida K sen vi sluta. Det var fett med kul! :P Hade tänkt föja med henne och sola, men pallade inte sen. Och så kom jag på också att min kusin skulle komma hem till oss klockan 6 idag och äta middag. Asso jag kommer seriöst somna snart! :S Har ingen aning vad som händer ikväll, förmodlingen inget spec.

Asso jag har börjat tänka så negativf, vet inte om det är vädret eller vad det är, men jag måste sluta!! Jag hoppas i alla fall att det här lovet kommer bli skönt och roligt!!

Pussar Anna :)


För ni som undrar så här kommer mitt och Ida's barn se ut.. Ginger asso!? :S

 


Bli inte rädda tattare! :P Men så här kommer erat lilla "barn" se ut HAHAHA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0