Tog ett hål! :D

Heejsan :)

Idag hade jag bara två lektioner i skolan, det var fett skönt. Sluta halv 12. Vi hade matte prov, hoppas jag får G men tvekar lite på det. Efter skolan i alla fal drog jag Ida, Linn, Alina och Emma in till stan. Fast Emma drog sen. Så jag Alina Ida och Linn gick och fika, det var myss. Jag hadla träningsbyxer, och så tog jag ett hål i örat! :D Det blev skit fint. Det dåliga nu är att jag har 1,15 kr kvar att leva på den här måndaden. Får se hur det går hehe.

Just nu ligger jag i sängen och lyssnar på Ida K spotify, som jag tvinga henne skicka till mig, moahaha. Och så håller jag på att plugga mina engelska gloser. Therese kommer snart, så ska vi plugga tillsammans en stund också. Det brukar inte gå så bra när vi pluggar tsm, men nu jävlar ska det gå!

Ha det bäst! Puss / Anna



Älskar Dig<3


Kommentarer
Postat av: amanda

VAR TOG DEN NYA HEADERN VÄGEN?!?!?! :O <3

2010-02-10 @ 20:32:46
URL: http://dampamp.blogg.se/
Postat av: amanda

nu var den där igen, bloggen spökar :( <3

2010-02-10 @ 20:43:19
URL: http://dampamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0