trött,trött,trött...

Heeeeej alla söta små skitungar hahahahahahaha... -.-

Gud jag är verkligen helt död. Mina ögon är torra. Men måste va uppe och kolla på Paradise Hotel. Vi tjejer i dag i klassen hade i alla fall livrädning i erikstalsbadet. Sen så sket vi i sista lektionen, å chillade i en jacuzztsi i stället ;). Men det var kul, vi var kanske kvar typ 2 timmar ungefär. Sen drog jag och tränade med Lisa i alla fall. Fattar inte hur jag orkar allt, men nu är man ju trött som man e.

Ikväll var jag i alla fall och kollade på Pappas lägenhet. Den var väll fin. Men nu börjar jag endå riktigt fatta att han ska flytta. :( Nu kan han inte hjälpa mig med läxor på kvällarna. Och jag har redan jätte svårt. Men what to do..

Ciaaaaaaaaaao // Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0