Det är jobbigt det här med killar, men det är sånt man får leva med..

Hej!

Igår vad gjorde jag då? Haha, joo först åkte jag från Bokbindarvägen till Liljeholmen, från Liljeholmen till Globen, från Globen till Rågsved, från Rågsved till Flempan, från Flempan till Årstaberg, från Årstaberg till Liljeholmen och från Liljeholmen till Bokbindarvägen. Allting tog samanlagt typ 3 timmar. Och då kan man ju undra varför jag gjorde det för. Men det säger jag inte HAHA! Men skulle fixa en grej i Flempan med Ida K bara. Och sen missa vi pendeltåget precis, så vi fick vänta i 25 minuter på nästa, så det söög! Höll seriöst på att frysa ihjäl i alla fall, inge skönt väder.

Sen på kvällen i alla fall hade jag inga hemma, så jag, Ida T, Alexander, Marcus, Tobbe och Basse var hemma hos mig. Sen typ vid kvart över tio eller något så drog vi ut i alla fall. Kommer inte riktigt ihåg när jag kom hem, men var nog runt tolv har jag för mig.

Nu måste jag gå och plugga min företagsekonomi igen.. kul!


Pussar / Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0