Fick mitt andra MVG i hela mitt liv idag! :D

Heej :)

haha snart får jag väll sluta med å säga i hela mitt liv, de kan ju forstätta hur långt som helst. Nu har jag fått mitt 20 mvg i hela mitt liv! -.- inte för att det kommer hända hah. Jag fick det på gympa provet, hade rätt på alla frågor förutom en och den hade jag inte ens svarat på. Så jag är skit stolt! :D 2 st MVG nu och 2 IG, lite sämre men men :)

Igår kväll hade jag tänk att bara följa med Lisa och köpa hår schapoo och torr hår shapo åt mig själv bara. Men haha, det blev så mkt mer! Vågar inte ens kolla på mitt kort hur mkt pengar jag har kvar. Jag köpte i alla fall, ett svart och ett vitt långt linne från Gina. (alltid bra att ha), en paljett väst från Kapp Ahl, en grå koffta från lindex. Oxh sen köpte jag också en mascara, hår grejs skydd när man plattar håret och torr shampot också. Så det blev lite mer en planerat kan man säga :) 

     

Nu ska jag kolla på Desperat Housewifes med min syrra en stund, hihi :) Sen måste jag plugga gaaalet.... 

Puss // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0