Här men endå inte här..

Heej<3

Jag är typ i lite chock, känner mig helt borta. Fick veta att rättegången ska vara den 27. Fast jag har inte fått hem något brev om de än, men alla andra. Men jag ska dit även om jag inte får något. För att stöda Tess. Shit jag vill inte!! :'( Helvete's Jävla SKIT!


Igår i alla fall så var jag hemma hos Therese. Hon hade ff hela natten. Alla skulle typ till Sl-hallen på en skit stor fest, å när vi sa att vi hade ff, så sa alla typ "nää vi ska till sl-hallen". Men Polisen kom där efter 10 min, så misslyckad blev det där i alla fall. Och då börjar alla ringa oss för att få komma till tess men nej nej HAHA!! Men sen kom i alla fall Kevin, Elias, deras kompis Musse, Mattias R och hans kompis Andreas,Nicole och hennes 3 tjej kompisar och Hannes och Sebbe. Så det var kul, blev lyckad i alla fall :)

Imorgon har jag ingen företags ekonomi, men jag har spanska på morgonen men den tänkte jag skita i hihi. I alla fall då börjar jag typ halv 12!! så jävla skönt! whiihuuu :D

Aja nu ska jag nog gå och duscha, och vakna upp ur min jävla chock.

Puss och Kram skumm BANAN! // Anna





Ciaaaao <3


Kommentarer
Postat av: ida

HAHAHAHA, man fick ju höra en hel del av vad du gjorde anna ;)

2010-01-17 @ 21:33:33
URL: http://idathemptander.blogg.se/
Postat av: anna

haha sluta! :P

2010-01-17 @ 21:54:01
Postat av: Annas beundrare

Asså anna du är så jävla snygg och sexig vill bara ha dej

2010-01-18 @ 21:47:27
Postat av: finlandsbåten lägger om sin strategi

Sommar , sol och vi har korta kjol

2010-01-18 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0